Optimer din virksomheds kommunikation med en infoskærm

Det er vigtigt for alle virksomheder og organisationer, at de kan kommunikere med deres målgruppe på en meningsfuld og forståelig facon. Det gælder for både store og små virksomheder. Derfor er en infoskærm også en god løsning til alle virksomheder, der skal kommunikere med deres kunde- eller målgruppe. På en informationsskærm har virksomheden nemlig mulighed for at fremvise en masse forskellig slags information. Det kan være alt fra KPI’er til kalenderinformationer. Det kommer helt an på, hvad der giver mening for henholdsvis virksomheden og så dens målgruppe. Du kan læse meget mere om informationsskærme på Nordicscreen.

Alle brancher kan bruge en informationsskærm

Det er absolut ikke kun nogle få bestemte brancher, der kan drage fordel af en informationsskærm. Skærmen er en stor fordel i alle slags brancher. Du kan nemlig selv vælge, om du vil bruge skærmen til intern eller ekstern kommunikation. Derfor behøves du heller ikke have besøgende kunder i din butik eller lokaler, før det giver mening at installere en informationsskærm.

Det kan også sagtens være, at du gerne vil have nogle interne budskaber ud til dine medarbejdere. Måske jeres KPI’er, jeres bløde værdier, jeres nuværende salgstal eller noget helt fjerde.

Mulighed for at styre alle infoskærme fra samme enhed

En stor fordel ved informationsskærmene er, at du kan styre dem alle fra én enhed. Det betyder for dig, at du ikke skal igennem flere kommunikationsled, hvis du gerne vil ændre noget på en af skærmene. I stedet kan du selv gøre det fra din skærm.

Hvis du eksempelvis arbejder inden for detailbranchen, er der ofte mange skiftende tilbud. Med en cloudbaseret informationsskærm kan du derfor blot gå ind på din computer, og så kan du ændre samtlige informationsskærme i hele butikskæden. På den måde kan du sikre dig, at alle dine butikker altid er opdateret på deres tilbud.

Evnen til at centralstyre skærmene er selvfølgelig en fordel i alle brancher. Det kan være, at du gerne vil dele jeres salgstal med flere forskellige afdelinger. Eller det kan være, at du gerne vil sørge for, at alle besøgende kunder møder den samme velkendte skærm med informationer om virksomheden. Det er sådan set kun din fantasi, der sætter grænserne for, hvad infoskærmen skal bruges til.

Skab din egen løsning

En god informationsskærm vil være udstyret med en intuitiv editor. Den kan du anvende til at skabe din egen løsning. Både grafisk og indholdsmæssigt. Det er naturligvis vigtigt, at skærmen kan vise den slags informationer, som er vigtige for netop din virksomhed. Derudover er det også vigtigt, at det grafiske udtryk på skærmen harmonerer med din virksomheds udtryk. Det kan en veludviklet informationsskærm hjælpe dig med.

Mulighed for forskelligt indhold

En god infoskærm giver dig også mulighed for at vise en masse forskelligt indhold. Du skal have mulighed for at kunne supplere dine informationer med eksempelvis billeder, videoer eller andre statiske dokumenter. Det kan også være, at du gerne vil vise TV2 Nyhederne eller kalenderinformationer. Det er helt op til dig. Du skal blot sørge for, at du investerer i en informationsskærm, der giver dig mulighed for at vise en masse forskelligt indhold.